OHJEET VERKKOKAUPPAOSTOSTEN TEKEMISEEN

Luethan nämä ohjeet mikäli:

1) Sinulla ei ole aikaisempaa asiakkuutta
2) Sinulla on aikaisempi asiakkuus + ovikortti, ja teet verkkokauppaostoksia ensimmäistä kertaa
3) Olet unohtanut aiemmat Avoinna24-tunnuksesi, joilla olet tehnyt verkkokauppaostoksia

Jotta asiakas- ja ovikorttitietosi yhdistyvät Avoinna24-tunnuksiin, lähetämme usein jo ensimmäistä kertaa asiakaspalvelussa asioidessasi sinulle sähköpostiisi kutsulinkin Avoinna24-järjestelmään. Siirtymällä kutsulinkin kautta Avoinna24-järjestelmään ja antamalla salasanan, tunnukset yhdistyvät asiakas- ja ovikorttitietoihisi. Verkkokauppaostoksia voit tehdä samoilla Avoinna24-tunnuksilla, joilla tehdään paikkavarauksia ryhmäliikuntaan.


1) Sinulla ei ole aikaisempaa asiakkuutta eikä ovikorttia:

Verkkokauppaostosten tekemiseen tarvitset Avoinna24-tunnukset. Mikäli sinulla ei ole aikaisempaa asiakkuutta, ja luot uudet tunnukset Avoinna24-järjestelmään, sinun tulee hankkia ostoksen yhteydessä myös ovikortti (10€). Ovikortin saat asiakaspalvelustamme sen aukioloaikoina. Katso voimassaolevat aukioloajat kotisivuiltamme.

Hakiessasi ovikortin, luomasi Avoinna24-tili yhdistetään Linean asiakasjärjestelmään ovikortin kanssa.

Huom. Mikäli olet tehnyt ajanvarauksia aiemmin vain hierontaan Avoinna24-järjestelmässä, mutta sinulla ei ole ollut Linean asiakkuutta, toimi tämän ohjeen mukaan.



2) Sinulla on aikaisempi asiakkuus + ovikortti, ja teet verkkokauppaostoksia ensimmäistä kertaa:

Jotta asiakas- ja ovikorttitietosi yhdistyvät tekemääsi verkkokauppaostokseen, tarvitset meiltä kutsulinkin ajanvarausjärjestelmään. Saat sen meiltä laittamalla viestiä osoitteeseen info@liikuntakeskuslinea.fi

Mikäli teet uudet Avoinna24-tunnukset, ovat verkkokauppaostoksesi eri tilillä, kuin ovikorttitiedot. Nämä tiedot eivät valitettavasti yhdisty automaattisesti. Tällöin myöskään ulko-oven lukija ei osaa päästää sinua ovikortilla sisään jäsenyyden ollessa eri tilillä.

Voimme yhdistää asiakastilit, ja teemme näin aina heti kun huomaamme verkkokauppaostosten kohdalla näin tapahtuneen. Mikäli huomaat itse näin tapahtuneen, laita meille viestiä osoitteeseen info@liikuntakeskuslinea.fi, niin yhdistämme asiakastilit mahdollisimman pian.


3) Olet unohtanut aiemmat Avoinna24-tunnuksesi, joilla olet tehnyt verkkokauppaostoksia

Jos olet unohtanut vain salasanan mutta muistat käyttäjätunnuksena toiminaan sähköpostiosoitteen, voit tilata uuden salasanan sähköpostiisi ​​​​​​​

Mikäli olet unohtanut sekä käyttäjätunnuksen että salasanan, laita meille sähköpostia info@liikuntakeskuslinea.fi, jolloin voimme lähettää sinulle uuden kutsulinkin, jonka kautta pääset tekemään uudet tunnukset.