Tältä sivulta löydät usein esitettyjä kysymyksiä ja vastaukset niihin

viikon kokeilujakso

Kenelle viikon kokeilujakso on tarkoitettu?

Meillä voit kokeilla kuntosali- ja ryhmäliikuntapalveluitamme viikon ajan 10€ hintaan. Viikon kokeilujakso on tarkoitettu uusille asiakkaille, joilla ei ole ollut meille asiakkuutta viimeisen vuoden aikana. Kokeilujakso sisältää kulkutagin ja rajattoman harjoitteluoikeuden kuntosalille klo 4.30-22 sekä ryhmäliikuntatunnit kulloinkin voimassaolevan kalenterin mukaan.

Haluan aloittaa viikon kokeilujakson, miten toimin?

Ota meihin yhteyttä täyttämällä kokeilujakson aloituslomake, löydät sen tästä

Tule sitten piipahtamaan asiakaspalvelussamme ja saat samalla kulkutagin. Asiakaspalvelumme aukioloajat löydät tämän sivun alalaidasta. Käynnin yhteydessä henkilökuntamme esittelee sinulle tilamme, ja vastaa sinua askarruttaviin kysymyksiin.

Velvoittaako kokeilujakson käyttö ottamaan jäsenyyden?

Ei suinkaan! Saat rauhassa kokeilla kuntosali- ja ryhmäliikuntapalveluitamme, ja tiedustelemme sinulta jälkeenpäin, miten treenisi meillä sujuivat. Emme pakkomyy sinulle mitään kokeilujakson jatkoksi.

SAAPUMINEN LINEALLE

Mihin auton voi jättää parkkiin?

Auton voit jättää Linean edustalle ”yläparkkiin” tai vierasparkkiin metsän laidassa. Ilta-aikaan auton voi jättää myös muille paikoille, jotka ovat vapaana.

Voivatko asiakkaat käyttää pihan lämpötolppia?

Valitettavasti lämpötolpat eivät ole asiakaskäytössä.

kulkeminen ja asiointi

Milloin tiloissanne on rauhallinen aika harjoitella?

Kuntosalilla rauhallinen treeniaika sijoittuu aamun tunneille sekä puolen päivän aikaan. Vilkkainta on arkisin klo 16-20 välillä ja viikonloppuisin klo 10-13. 

Voinko tuoda kaverin veloituksetta treenaamaan?

Kuntosalilla voi harjoitella vain voimassaolevalla jäsenyydellä, sarjakortilla tai verkkokaupasta ostetulla kertamaksulla. Uusille asiakkaille tarjoamme viikon kokeilujakson 10€ hintaan, jolloin palvelumme ovat käytössä viikon ajan. Kokeilujakson voi aloittaa käymällä asiakaspalvelussamme.

Muistathan, että ovikortti, mobiiliappi ja jäsenyys ovat AINA HENKILÖKOHTAISIA, eikä treeneille voi tulla ilman voimassaolevaa jäsenyyttä tai ilman verkkokaupasta ostettua kertamaksua. Tiloissamme on tallentava kameravalvonta ja jos huomaamme, että väärinkäytät kulkukorttiasi tuomalla kaverin ”siivelläsi” treeneille, meillä on oikeus purkaa sopimus kanssasi päättymään välittömästi. Tiloissamme liikkuminen ominpäin ja maksamatta on rikos.

Mihin aikaan kuntosalille voi aamulla tulla, ja mihin aikaan täytyy poistua?

Ulko-ovesta pääset kulkemaan kulkutagilla klo 4.30-22. Tiloihimme voi saapua klo 22 asti, ja harjoitella voit klo 23 saakka.

Hukkasin ovikortin/kulkutagin, miten saan uuden?

Uuden kulkutagin saat asiakaspalvelustamme 10€ hintaan. Ilmoitathan hukkuneesta kulkutagista/ovikortista aina asiakaspalveluumme väärinkäytösten estämiseksi.

Voit myös halutessasi ottaa käyttöön Linean mobiiliapplikaation, joka löytyy sekä Google Play-kaupasta että Apple-storesta. Jos käytät mobiiliappia ensimmäistä kertaa, paina kohdasta ”Oletko unohtanut salasanasi” ja anna sitten sähköpostiosoite, jonka olet meille asiakastietoihisi antanut. Sen jälkeen saat väliaikaisen salasanan, jolla pääset kirjautumaan mobiiliappiin. Anna sovellukselle lupa käyttää laitteen sijaintitietoja ja aseta Bluetooth päälle. Ulko-oven lähellä saat avattua oven mobiiliapista ja voit samalla kirjata itsesi kuntosalille tai ryhmäliikuntatunnille.

KUNTOSALIHARJOITTELU

Minulla on kuntosalijäsenyys ja haluaisin käydä joskus ryhmäliikuntatunnillakin. Onnistuuko se?

Kyllä onnistuu! Kuntosaliasiakkaat pääsevät ryhmäliikuntatunnille 4€ kertamaksulla. Maksu hoidetaan asiakaspalvelussamme.

Voiko tiloissanne käyttää magnesiumia tai nestemäistä kalkkia?

Kumpaakin näistä saa käyttää fiksusti eli siististi. Kuntosalilta löytyy puhdistukseen tarkoitettuja liinoja ja puhdistusainetta, joita on suotavaa käyttää.

RYHMÄLIIKUNTA

Täytyykö ryhmäliikuntatunnille varata etukäteen paikka?

uosittelemme varaamaan paikan tunnille etukäteen, jolloin varmistat oman paikkasi tunnille. 

Isossa ryhmäliikuntasalissa on 25 asiakaspaikkaa, toiminnallisen salin CrossBody-tunneilla 12, ja Kahvakuula-tunneilla 10. Varaamalla paikan etukäteen, saat myös tiedon tekstiviestillä mikäli tuntiin tulee muutoksia. Mikäli tunti on täysi, voit ilmoittautua jonopaikalle ja saat tekstiviestillä tiedon, mikäli olet saanut jonosta paikan tunnille.

Minulla ei ole ajanvaraustunnuksia, miten toimin?

Mene Ajanvaraus-sivulle ja mene kirjautumisosioon. Jos sinulla on ollut meille aikaisempi asiakkuus, niin paina ensin kohdasta ”Tilaa uusi salasana” ja anna sitten sähköpostiosoite, jonka olet meille asiakastietoihisi antanut. Saat sähköpostiisi väliaikaisen salasanan ja pääset kirjautumaan sekä varaamaan tunteja. Uudet asiakkaat, esim. kertamaksulla ryhmäliikuntaan rekisteröityvät uudeksi käyttäjäksi, ja luovat tunnukset siinä samalla.

Kuinka pitkälle tulevaisuuteen voin tehdä ajanvarauksia?

Ajanvarausjärjestelmästä näet aina ajantasaisimman tiedon tunneistamme. Näet sieltä tunnit 2 viikon päähän ja voit tehdä niihin myös varauksia. 

En pääsekään osallistumaan tunnille, jolle olen varannut paikan, mitä teen?

Mikäli et pääsekään osallistumaan tunnille, peruutathan paikan ajanvarausjärjestelmästä hyvissä ajoin.

Varaukset tulee perua ITSE VIIMEISTÄÄN 2 TUNTIA ENNEN TUNNIN ALKUA ja sen voi tehdä vain kahdella seuraavalla tavalla:

A. Ajanvarauksen selainversiossa kirjautuneena paina omaa nimeäsi ja valitse ”Omat varaukset”. Peru tunti täällä viimeistän 2 tuntia ennen tunnin alkua.

B. Mobiiliapissa vasemman yläkulman hampurilaisvalikosta painamalla löydä ”Omat varaukset”. Voit perua täältä viimeistään 2 tuntia ennen tunnin alkua.

Valitettavasti meidän ei ole mahdollista ottaa peruutuksia vastaan puhelimitse, sähköpostitse tai muilla viesteillä.

mobiiliapplikaatio

Kuka voi käyttää Linean mobiiliapplikaatiota?

Mobiiliapplikaatio on uusi ja kätevä lisäpalvelu asiakkaillemme. 

Mobiiliappi toimii kulkutunnisteena, eli saat sillä ulko-oven auki ollessasi oven lähellä. Voit myös kirjata apin kautta käyntisi kuntosalille, tai lunastaa paikan ryhmäliikuntatunnille.

Apissa on käteviä ominaisuuksia oman asiakkuutesi hallintaan. Näet mm. jäsenyytesi keston, sarjakortilla jäljellä olevat käynnit, kaikki harjoittelukertasi meillä, avoimet laskut, voit maksaa avoimia laskuja ja voit tarkistaa sopimustaukojen (lomaoikeus) tilanteen.

Miten saan mobiiliapplikaation käyttööni?

Lataa Linean mobiiliapplikaatio Google Play-kaupasta (Android-laitteet) tai Apple Storesta (iOS-laitteet). Latauksen jälkeen löydät kirjautumissivulta kohdan ”Oletko unohtanut salasanasi?”, paina siitä ja syötä sähköpostiosoite, jonka olet antanut meille asiakastietoihisi. Tämän jälkeen saat sähköpostiisi väliaikaisen salasanan, jolla pääset kirjautumaan. Voit vaihtaa salasanan omissa tiedoissasi.

Uudet asiakkaat luovat käyttäjätunnuksen rekisteröitymisen yhteydessä, ja tämä tehdään verkkokaupan tai ajanvarauksen kautta selaimessa. Rekisteröitymisen jälkeen voi kirjautua myös appiin ja tehdä esim. verkkokauppaostoksia ja käyttää mobiiliappia kulkutunnisteena.

Tarvitsenko vielä ovikorttia, jos käytän mobiiliapplikaatiota?

Et välttämättä, jos koet että sinulla on aina puhelin treeneillä mukana. Ethän kuitenkaan anna ovikorttiasi kenenkään muun käyttöön!

Ovikortti, mobiiliappi ja jäsenyys ovat AINA HENKILÖKOHTAISIA, eikä treeneille voi tulla ilman voimassaolevaa jäsenyyttä tai ilman verkkokaupasta ostettua kertamaksua. Tiloissamme liikkuminen ominpäin ja maksamatta on rikos.

Voiko suoraan mobiiliapplikaatiosta tehdä verkkokauppaostoksia?

Kun olet rekisteröitynyt ja/tai sinulla on aktiiviset tunnukset, voit ostaa jäsenyyttä, sarjakortin tai kertakäyntejä myös apista löytyvän painikkeen kautta. Painike ohjaa sinut nettiselaimeen verkkokauppaamme, jossa ostokset tehdään ja ne ovat saman tien käytettävissäsi myös apissa.

maksaminen

Mitkä maksutavat teille käyvät?

Meille käyvät kaikki yleisimmät korttimaksutavat, käteinen sekä erilaiset liikuntaedut (Smartum Pay, Smartumin liikuntasetelit, ePassi ja Edenred).

Jäsenyyksiä, sarjakortteja, kertakäyntejä ja lahjakortteja voi ostaa näppärästi myös verkkokaupastamme.

Verkkokauppaostoksia voi maksaa verkkopankkimaksulla, yleisimmillä maksukorteilla sekä ePassi- ja Smartum-liikuntaeduilla.

Mitkä liikuntaedut teille käyvät maksuvälineenä?

Meille voit maksaa yleisimmillä liikuntaeduilla; Smartum Pay ja Smartum Liikunta sekä Liikunta ja kulttuuri -setelit, ePassi ja Edenred. Liikuntaeduilla voi maksaa asiakaspalvelussamme sekä verkkokaupassa.

Asiakkuuden meille omaavat voivat tehdä maksusuoritukset myös mobiilisti etänä: Tee maksu haluamallasi summalla ensin liikuntaedulle ja ole sen jälkeen meihin yhteydessä sähköpostitse, niin kohdennamme liikuntaedut asiakastilillesi. Asiakastilille ladatut liikuntaedut ovat käytettävissä 12kk niiden latauksesta.

Haluaisin maksaa hierontani liikunta/hyvinvointiedulla

Keljonkankaan hieronnalla on omat käyttöpaikat liittyen hyvinvointietujen käyttöön. Voit tehdä myös heille etukäteen maksun mobiilissa etänä, mutta ole heihin yhteydessä heti maksun jälkeen.

Mobiilisti tehtyjä maksuja voi käyttää hierontapalveluihin vielä 6kk maksun jälkeen.

Haluaisin ostaa lahjakortin hierontaan

Voit ostaa lahjakortin hierontaan useammalla eri tavalla:

  • Hierojien kotisivuilta heidän verkkokaupastaan osoitteesta:

https://pro.vello.fi/keljonkankaanhieronta/lahjakortit

  • Asiakaspalvelustamme, jolloin saat painetun, kartonkisen lahjakortin ja kuoren. Ostoksen yhteydessä peritään 2€ palvelumaksu.
  • Voit sopia lahjakortin ostosta ja noudosta suoraan Hieronta Savinaisen tai Ritva Veijalaisen kanssa. Tällöin ei peritä erillisiä palvelumaksuja.

lapsiparkki muksula

Täytyykö ohjatulle lapsiparkkivuorolle varata etukäteen paikka?

Kyllä, varaukset tulee tehdä ajanvarausjärjestelmästä samana päivänä klo 12 mennessä, samoin peruutukset. Vuoro toteutuu ennakkovarausten perustella. Jos sattuu jotain äkillistä ja paikkavaraus täytyy perua, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme 040 352 7300.

Mikäli vuoro on täysi, voit ilmoittautua jonopaikalle ja saat tekstiviestillä tiedon, mikäli olet saanut jonosta paikan tunnille.  Vapaita paikkoja illan ohjattuun lapsiparkkiin voi tiedustella meiltä vielä iltapäivänkin aikana puhelimitse.

Minulla ei ole ajanvaraustunnuksia, miten toimin?

Mene Ajanvaraus-sivulle ja mene kirjautumisosioon. Jos sinulla on ollut meille aikaisempi asiakkuus, niin paina ensin kohdasta ”Tilaa uusi salasana” ja anna sitten sähköpostiosoite, jonka olet meille asiakastietoihisi antanut. Saat sähköpostiisi väliaikaisen salasanan ja pääset kirjautumaan sekä varaamaan vuoroja.

Kuinka pitkälle tulevaisuuteen voin tehdä ajanvarauksia?

Ajanvarausjärjestelmästä näet ohjatut vuorot 2 viikon päähän ja voit tehdä niihin myös varauksia. 

Lapsemme sairastui äkillisesti, ja meillä on varaus ohjatulle vuorolle. Miten tulee toimia?

Mikäli sattuu jotain äkillistä (esim. yllättävä sairastuminen) olethan yhteydessä asiakaspalveluumme 040 352 7300.

Mitä tietoja tulee antaa varauksenteon yhteydessä?

Kysymme ohjatulle vuorolle tulevien lasten lukumäärän, nimet ja iät. Lisäksi tulee ilmoittaa, mihin aikaan lapset suunnilleen tulevat ja lähtevät lapsiparkista.