tältä sivulta löydät tärkeää tietoa helmikuun ohjelmistovaihdokseen liittyen

sivua päivitetään sitä mukaa, kun ohjelmistovaihdos etenee
sivua päivitetty to 27.2. klo 15.00.

pian tapahtuu jälleen mahtavia muutoksia!

Linealla siirrytään tällä viikolla käyttämään uutta Confirma Active -ohjelmistoa. Tämä muutos tuo mukanaan monia parannuksia ja uusia ominaisuuksia mm. ajanvaraukseen, ulko-ovista kulkemiseen, verkkokauppaostoksiin sekä oman asiakkuutesi hallintaan. Lisäksi olemme saaneet oman mobiiliapplikaation, joka tuo aivan uusia ulottuvuuksia oman asiakkuuden hallintaan,

Tässä toimintaohjeita ja joitain vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin:

 Ulko-ovet ja kulkutunnisteet

  • Mikäli kuljet kuntosalille ovikortilla/tagilla, sinun  ei pitäisi tarvita tehdä mitään. Kortti/tagi toimii kuten ennenkin. 
  • Voi olla mahdollista, että joidenkin yksittäisten ovikorttien tai PIN-koodien tiedot eivät ole siirtyneet uuteen ovijärjestelmään. Mikäli huomaat, että ovikorttisi ei toimi, ole yhteydessä meihin mahdollisimman pian 050 547 5077 tai 0400 648 754
 

Ajanvaraukset selainversiossa ja mobiiliapissa

Toimi seuraavasti:

  1. Ensimmäisellä kerralla sinun tulee tilata itsellesi uusi salasana. Paina ensimmäiseksi kohdasta ”Tilaa uusi salasana” (selainversio) tai ”Olen unohtanut salasanani” (mobiiliapissa)
  2. Sivulle ja mobiiliappiin kirjautuminen tapahtuu samalla sähköpostiosoitteella, kuin aiemmassakin järjestelmässä. Syötä sähköpostiosoite, jota olet aiemmin käyttänyt, ja tilaa uusi salasana. Huomaathan vielä, että tässä vaiheessa et voi syöttää tietoihisi uutta sähköpostiosoitetta! Jos haluat vaihtaa sitä, se onnistuu myöhemmin ”Omat käyttäjätiedot”-välilehdellä.
  3. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen väliaikaisen salasanan, jonka voit vaihtaa haluamaksesi myöhemmin ”Omat käyttäjätiedot”-välilehdellä.
  4. Jos käytät selainversiota, tyhjennä evästehistoria niistä laitteista, joilla olet vanhaa ajanvarausjärjestelmää käyttänyt. Tällöin pääset varmemmin suoraan uuteen järjestelmään myös kotivisujen ”Ajanvaraus”-painikkeista. Jos olet luonut vanhaan ajanvarausjärjestelmään kirjanmerkkipainikkeen, niin sekin kannattaa päivittää uuteen osoitteeseen. 

Muuta huomioitavaa:

  • Hierojien Juhan ja Ritvan ajanvaraukset tapahtuvat vanhassa ajanvarauksessa vielä kuun loppuun saakka, jonka jälkeen ne siirtyvät heidän omaan ajanvarausjärjestelmäänsä. Sinne pääsee kuun vaihteen jälkeen heidän kotisivujensa kautta www.keljonkankaanhieronta.fi
 
  • Varaukset löytyvät mobiiliapista alapalkista ”Varaus”-painikkeesta. Kotisivulta pääsee myös ajanvaraukseen, ja sinun tulee olla kirjautuneena jotta voit tehdä varauksia.
  • Tulevia tunteja voi tarkastella 2 viikkoa etukäteen ajanvarausjärjestelmästä sekä mobiiliapplikaatiosta.
  • Yhdellä henkilöllä voi olla maksimissaan 10 voimassaolevaa varausta kerrallaan, mukaan lukien jonopaikkojen varaukset.
  • Oma varattu paikka tulee lunastaa viimeistään 10 minuuttia ennen tunnin alkua joko kulkutunnisteella asiakaspäätteellä TAI mobiiliapissa alapalkista ”Ilmoittaudu”-painikkeesta. Paikan lunastaminen onnistuu vain tilojemme läheisyydessä, koska sovellus käyttää Bluetooth-yhteyttä.
  • Varauksia voi tehdä vielä 2 tuntia ennen tunnin alkua. Mikäli tunnille on tilaa, voi tunnille tulla mukaan ilman paikkavarausta lunastamalla paikka asiakaspäätteellä tai mobiiliapilla.
  • Varaukset tulee perua ITSE VIIMEISTÄÄN 2 TUNTIA ENNEN TUNNIN ALKUA ja sen voi tehdä VAIN kahdella seuraavalla tavalla:

A. Ajanvarauksen selainversiossa kirjautuneena paina omaa nimeäsi ja valitse ”Omat varaukset”. Peru tunti täällä viimeistän 2 tuntia ennen tunnin alkua.

B. Mobiiliapissa vasemman yläkulman hampurilaisvalikosta painamalla löydä ”Omat varaukset”. Voit perua täältä viimeistään 2 tuntia ennen tunnin alkua.

Valitettavasti meidän ei ole mahdollista ottaa peruutuksia vastaan puhelimitse, sähköpostitse tai muilla viesteillä.

3 peruuttamatonta varausta 3 kuukauden aikana johtavat ajanvaraustunnusten lukittautumiseen. Tämä käytäntö on siksi, ettei tulisi ns. hupivarauksia ja  pystymme tarjoamaan mahdollisimman monelle sellaiselle paikan tunneilta, jotka todella haluavat tulla treeneille mukaan.

Laskutus

  • Laskutusasiakkaiden ei tarvitse tehdä mitään muutoksia tai aktivoida e-laskuja uudestaan.
  • Uusien kuukausilaskujen saapumisessa voi olla hieman viivettä. Jos sinun tulisi lähiaikoina saada entiseen tapaan lasku, muttet saa sitä niin olethan meihin yhteydessä info@liikuntakeskuslinea.fi

Kuten aina uuden edessä, niin voi olla mahdollista että jokin asia ei ensi yrittämällä mene maaliin. Kiitos ymmärryksestä – odotamme, että nämä muutokset mahdollistavat entistä paremman treenikokemuksen meillä Linealla!

Mieltä askarruttavissa kysymyksissä tavoitat meidät sähköpostitse
info@liikuntakeskuslinea.fi
puhelimitse sekä kotisivuilta löytyvien painikkeiden takaa
Whatsappilla SEKÄ Messenger- ja Instagram-viestein.